Friday 14 December 2012

Mum's Celebrations Birthday..121212

Salam...
Hai Sumer..
kat pat kije aku nie ngh ujannnn lebattt!!!!syoookkknyer kLu dapat tido kann?..heheheheh..
okeh, nie just nk update pasal my mum birthday celebration...
Ekceli kitorang adek beradik yang stay kt Johor nie da discuss...celebration kali nie nk g tmpat len la...tpmt y mak mmg akn makan makanan kat situ...hehhe...almaklomlah...mak aku nie  a bit fussy about foods okehh....jadi bile bincang2 kiterag decided bwk mk g KAPTEN STEAMBOAT & GRILL..so ktrg bincang gerak dlm kol 0730m...
so ble blk kije..main2 jap ngn nak-anak...pastue siapkan diorang....siap solat teros pakai baju cantek...ishhh perasan...
hahahah...mak aku tanyer nak bawak g maner...aku jwb aderla....ehehehheh....mesti mak giler nebessss!!..kihhh3!!
So,dlm kol 0730pm tros gerak dr umah...Abang Tuah tunggu kt petonas Gp....teros jalan sekali..Abg Agip gerak dari umah kt kempas...
kitorang sampai Kepten dalam kol 08:15 cmtue....da sampai Abang sulong aku sekeluarga lom sampi...teros coll...dier cakap ngh beli kek...okeh..okeh.......kitorang amek ler air dulu..panaskan sup & tom yam..& amek ler cam2 makanan tok jadikan steam boat and wat grill...dalam kol 0825pm..baru ler diorang sampai...mak aku senyum jer....;)
celebration kali nie En. Somi xjoin...komitmen kije yang makin bertambah ujong taon nie...
ngah duduk2 En. Somi called...dier tanyer..

Somi: yunk...da celebrate?..
Isteri: sedang....hehehehehee..
Somi: Kirim salam kat mak eh yunk...cakap kat dier selamat panjang umo...smg senantiase sihat dan berada dalam lindungan Allah...
Isteri: Amin....thaks yunk...nanti i sampaikan kat mak okeh..
Somi: ok, jumpe balik nanti...
Isteri: ok..salam..

okeh...settle jer sampaikan mesej somi pada mak, teros abang aku kat cakap, "mak kite mulakan eh...Tuah bacekan doa selmat"...mak aku kate ok...pas doa selamt selesai barulah acara potong-potng kek berlangsung & makan2....mak teros cakap..terima kaseh anak-anak mak....uishhhh...mase tue terharu sangat2 uolss..
adek beradek aku yang len xdapat join..yerla....duduk jaoh...xper y ptg diorang da wish da..means diorang xluper...=)

nie la Kapten nyerr.....(terima kaseh En. Google)



 Alhamdulillah...sumernyer enjoy...
dalam suka2 tue baru terinagt yang En. Somi akn sampi umah dlm kol 1000pm...tp aku mash ader lg makan xsudah2 kat kapten nie smpi kol 0945pm...mak aku ty..

Emak: kunci umah tadik letak maner?..
Abah: ader nie haaa dalam kocek abah..
Aku: alamak...terlupe lah bah nk selit kat umah tadikk..nie Yus balik dok luo la dier....
Emak: dah ler jom kite balik....kesian kat laki ko....
Aku:...(tercengang2...ishh..cmner lah bole luperr..)

dlm kol 0945 cmtue ktrg pon balik...
sampai umah tgk laki aku dah terlelap kt kosi luuooo...
soriii ehhh yunkkk...=)

Bubbyeee!!




No comments:

Post a Comment