Monday 17 December 2012

Comot itu menawan....=)

Salam...
fuhhh...minggu yang bizi...rushing nak kene follow up skolah...follow up media....
minggu nie ader 1 event..minggu depan ader lagik 1 event....bile sumer da settle baru ler lega..heheheh...
okeh sebenarnyer bukannyer nak cite pasal event per....tapi nk cite pasal comot...
naper comott?...lelagik tajuk entry..."comot tue menawan"...hehehehe
klu kat budak comot mmg ler menawan...tapi klu kat bapak yang comot ader ko selera?....x terhadap x...hahahah...
nie citer nk citer pasal Harith & kakak..
hari tue bawak diorang gi pasar tani..ader la plak kedai yang jual cupcakes yang fancy2...wahhhh ank aku pon suker gilozzz la...komain diorang tunjuk nak yang maner...
aku cakap bole beli...tapi one only....xle tamak...mujo diorang paham...
sampai kat umah memasing da mintak sudu nak makan...
aku pon kasik ler...
tp mmg xberaper minit la...aku pon pggl la si adek...& kakak...nk nengok ler diorang makan...kakak teros masok...sekali...turn adek plak,..adek datang dengan roperrrr.....
.
.
.
.
.
.





hurmm...nie la yang aku katekan comot itu menawan....sbb anak kan...xderla nak gelik ker aper....lg pn comot makanan...cube bapak dier makan cenggini mau aku fengsann..bangonn..fenggsannn....bangonnnn..hahahahah....anak..anak...=)

No comments:

Post a Comment