Thursday 8 November 2012

Manik kuih tart & manik ulat bulusss....


salam...
okeh arini mood nak update pasal maniksss..w'pn jait manik nie da lame sgt org wat, tp bg aku ini lah yang pertama kalinya aku wat samapi habesss...sebelom nie ader wat tapi xjadik dan teros tinggal...ehheheeh....ok lah,
sejak 2 menjak nie mood jahit manik sangatlah mencanak...heheh...almaklomlah...sejak ader pertandingan sesame kenkawan opis pasal jait manik nie teros berkobar2 ko...alarr..bukannyer ader adiah pon..just ske2...cube2...yang penting saper siap jait dier pakai dlu...pastue bole berlagak ala2 diva...hahahahahhaa...sebenarnyer aku nie tak pandai pon....cube2 jer...tp senang cite jait manik tok baju sendri bole ler...tp klu orang nak tempah idak ler.....bolee fengggsaaannnnnn nak nyiapkan nyer koooo....saket2 tengkok aku.hahahahh....
nie aku tunjukkan manik-manik yang aku da buat wat maser nie...

mak aku panggil nie sebagai manik bunga tart..sebab ruper nie cam kuih tart...kesian kn?...penat aku  buat bunge..dipanggilnya kuih tart..bole lah..hehehehehee...


Tulon anggap la maniks yang berupa daun tue senget umpama die ditiup angin geteww..hahahahah



..yang nie aku namakan dier manik ulat buluss...see,cam ulat buluss kn?..ker ulat sampah?...hahahah...

.
 .dan lagikss manik ulat bulusss...


*komen tok dri sendri
-hurmmm...bole la...manik yang seterusnya kene kemas lagi....=)


Ehhh..sebelom terluper...,Dhia request wat kat baju die gak..tapi die tak nak bunga..di aku suoh buat FISH kat baju die..kekdahnya...hahahah...InsyaAllah yer kakak mama akan cube...=)

ok...setakat disini dlu okehh...
bubbyeeee!!!




No comments:

Post a Comment