Thursday 4 October 2012

"Masalah Pendengaran"

Huhuhuhu...baru sempat post entry nie...hengat nak post semalam..tapi arini gak baru berkesempatan post..(aicehh..alasannn)okeh2....nak citer la...hurmm..lately nie ader jer yang aku tersilap dengar...hahahah....harap nie sementara..bukan selamanyaaa...haahaahaa..ngeriii...silap-silap dengar bole jadik lain weyyy....hahahahahahaa...

citer-1
......PTP akan adakan family day seyhhh...huhuhuhu....beshhh2...nk suoh laki cuti hokehh..bole enjoy anak belanak kat....(tmpat dirahsiakan..nanti da pegi br bole bitau)...cett...kahkahkah....
tapi ader cerita disebalik pasal family day nie....klako-klako ble diingatkan balik....nak tau bole baca dibawah..:

Hafiz: Bon...PTP akn buat family day kat.................
Aku: owhhh....yeker?..beshh-beshhh...bile???
Hafiz: 10/11/12 nie...ko suoh laki ko cuti tau...beshh bon....unlimited hokeyyy...anak-anak ko mesti enjoy...
Aku:baik2...(teros tulis kt kalender)..so, memang confirm la beb eh....bagos2..artisss saper nuk?
Hafiz: Penari tiang...
Aku: ....(blurrrr)...saper Fiz?..
Hafiz:Penari tiang....
Aku:hah?!!!..NAGITIAMMMM?....saper tue?...
Hafiz:hahhh?..NAGTIAIMMMM??????????
Aku: ishh ko nie tetiba wat aku teringat kat kawan skolah aku....Arumurugam A/L Nagitiam...
Hafiz: woiiiii!!!..pekak la ko nie Bon....aku cakap PENARI TIANG!!....aku pon tak kenal saper NAGITIAMMM....cettttt...sengal lah...(sambil ketawe)
Aku:lorrrr....penari tiang laaa....aku dengar..NAGITIAMMM...haahhahahahah..matiiilahhh...
HAFIZ & AKU: KETAWE SERENTAKKK...KAHHHHH3!!!

citer ke-2
Tak ader kene mengena dengan cerita pertama...
mase ni ngah duduk ngan En. Somi kt kerusi luo....mase nie ader la orang masjid yang mengalunkan ayat-ayat Al-Quran sementara nk azan suboh...(laki hakuuu kuo umah kol 6.00pg hokeehh..sbb kije dier jaouh semadang...kahhhh3!!!)

En. Somi: Yang...iiii...mammmmm takder?.....(sambil kepit rokok kt mulot dan sibuk nk bercakap..tangan tengah bersihkan kasut kije die...)
Aku: hahhh?...
En. Somi:iiii....mammmmmmm ane?..
Aku: hah??..
En. Somi: iiiiiiii....mammmmmmmm tak de?....
Aku: aikkk...u nak mamam?...u nak mamam u maman sendri lah...mahjewww noooo...(aicehhh kenkonon nk bergurauuu)...
En. Somi: ceyyyyyyyy.....adoiiiii...orang tanye imanmmmm....bendenyer plak nak mamam!!!....(cakap dengan jelas sebab die teros kuorkan rokok dr mulot dier...)
Aku: lorrr..yeker?...hahahahahahah...sowiiiiii...
En. Somi....(mampu geleng kepala sahaja)...

Hahahhahahaa...terok bebenor masalah aku nie....tp bile company wat ujian pendengaran, pemeriksa kata ok..takder masalah...
owhh...mungkin aritu jerla....hehehhehe....bonie...bonie...macam2 lah.....

No comments:

Post a Comment