Wednesday 9 January 2013

Sabarlah Wahai Sahabat

Salam....
okeh....just a simple update....
received message dari one of my friends...best buddy sejak zaman skolah lagik...
hurmmmm...tau nak nasihat aper.....mungkin dier da xtahan da...
dier message ..cakap dier xtahan ngan office environment dier(offshore com.)....sumernyer berlakon semata2.....kaki kipas lain...kaki aircond lain....kesiannyer....penat wat kije tapi orang lain dapat nama....ditambah lagik nagn kawan opis yang plastik2 blake....diorang sumer klu buat kije cam diorang jer yang tau...bagos sangat...padahal orang lain yang ushakan....kate dier, klu dier cuti lagiklah...dak2 opis dier siap kipas bos cam aper tah....cam amek kesempatan..ble dier xder time tue lah diorang cm wat kije sesangat....nie pon dier baru jer dapat tau dr kwn die yang same nasib cm dier....yang paling tak tahan ble dak2 opis dier nie jenis yang cakap beso belaka....sumer cam tau bab sesuatu perkare....kalu dapat kije or request siap cakap banyak giler orang request, padahal baru satu tue la yang dier dapat request...
agaknyer da xtahan sangat kawan aku nie siap maki2 lagik dalam message dier....

hurmmm...siannyer sahabat aku nie....dari dlu sampai skrg yang aku kenal dier, dier mmg bknnyer seroang kaki bodek....mmg xpanadai....

ishh....xtau nak bg nasihat aper...puas da suoh bersabo....pasnie xtaui la aper lg y dier akan adukan...

hurmmm....tp manusia kaki bodek & cakap beso nie mmg aku xske...siyesss...aku rase diorang nie x ori...hahahhaah..mujo aku xder raser cmtue lagik kt opis nie...
tp xtau la kan dtg kn...hahahahah...

Buat Sahabatku....aku tau ko baca blog aku,...sabor yer sahabat...smg esok dan ari2 mendatang akan memberi sinar serta keceriaaan pada kehidupan serta kerjaya ko....amin...

No comments:

Post a Comment