Tuesday 30 October 2012

Ibadah Korban Kami Sekeluarga

Salam.
Alhamdulillah....tahun nie aku sekeluarga berpeluang untuk melakukan ibadah korban pada hari raya aidiladha yang ke-2..
semoga kami sekeluarga, akan diberikan lagi kesempatan serta kelebihan  untuk melakukannya lagi serta mudah-mudahan Allah turut memberikan kami kesempatan untuk menjadikan ibadah ini sebagai ibadah tahunan untuk keluarga kami dengan berkat ke izinan dari Allah hendakNYA...InsyaAllah..amin...
alkisahnya...gambo ader tapi idak ler banyak...sebab yang dijanjikan ngn Pok Cik tukang sembelih pada jam 10@11 pg....sekali Pak Cik tue datang kol 8:30pg da....
mase tu aku ngn mak kt pasar nak bli barang tok masak mee nak bagi orang-orang yang datang tulon makan...
sekali da sampai umah lembu tue da ditumbangkan...tgl nk sembelih jer...kebizin Pak Cik tue emang terserlah ko...sebab anak dier bitau pas umah kami tue, ader lagik10 ekor lembu yang pak dier kene sembelih...sebab tue mereka dtg umah kami awal...
haaaa..bab nak sembelih nie memang ler aku tak berani nak tengok....adek aku, Cik Orked aderla merakam....tapi die pon lebey kurang aku la...dok on jer video tapi mate die dok tengok tempat lain...
tapi aku pon takmo lah post video tue kat cni....nak kasi gambo melapah lembu memang ader...tapikan..aku pon taktau la kenape aku takleh nak transfer gambo melapah tue ke pc aku...haisshhh...konpiusss..takperlah takder gambo...ingat jer dalam ati nie..heheheh

Yang pasti, Alhamdulillah...ibadah korban kami sekeluarga dapat dilaksanakan dengan jayanya....Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah...

2 comments: