Sunday 10 July 2011

M.A.C.A.R.O.N.S!!!!

alamak...apsal pagi-pagi tekak da mule merepek neyyy!!.adehhh...tetibe nk makan MACARONS!!adoyaii...xbOley blahh..siap mengoogle jap tadi semate-mate nak memuaskan nafsu mata dulu..takper...sabo bonie..sabo..ader rezki punyer..(aicehh..statment nak melegakan ati & sanubari supayer lebey cool sikit)...
actually aku da pernah makan da..tapi arini cam memang da x bole tahan da...nak jugak...ni penangan tengok blog ANNAS EASKEY ...OMG!!!!makin x tertahan la waktu menaip nie...
meh ler kite sesame muhasabah diri tengok pics macarons kat bawah nie...ihsan dari pak google!!..




OMG!!..ader sesaper nak bg kt aku cengginin x arini?..uishhh..mintak2 la ader owg buat suprise bg kat aku lunch nie!!!(cettt..VERANGAN!!)

HURMMM...xdapet cm kt atas td y gini pownn boleyyy!!!..ahaksss!!suuukelahhhh!!!!


sudah kau bonie!!..idop kt alam nyate ckit...dpt 3 bijik xbersampol pownnn da kire okieee!!...


 huhuhuhuuhuhu...verangan..verangan...aku baru jer anto email kt  salah sorang member opis ney...dier memenag terkenal nagn ke "teraan" (perghh..bahase melayu abis ejaan tuhhh!!)membuat pelbagai cookies, cakes & cam-cam lah...& aritu aku da pown menjamah ckit MACARONS y dier buat.hopefully kali ney dier sudi ler gamak nyer melayan tekak aku ney..coz kali nie x free okie..coz kali nie berbayar!!!..hahahahahahahahaaa...

No comments:

Post a Comment